Asiakaspalvelun palvelukanavat

Muokattu: Pe, 17 Elo, 2018 at 3:06 PM





Palvelemme asiakkaitamme monikanavaisesti. Järjestelmämme tunnistaa yhteydenottajan, joten pystymme yhdistämään yhteydenotot yhteen, vaikka samaa asiaa käsitellään eri kanavissa. Tehokkaan käsittelyn varmistamiseksi kehotamme kuitenkin asiakkaitamme aina esimerkiksi vastaamaan suoraan aikaisempaan viestiketjun viestiin, jotta uusi viesti ei mene käsittelyjonon perälle. Palvelukanaviamme on:


Puhelin


Asiakas- ja tukipalvelumme tavoitat numerosta 09 31 581 080. Vaikka puhelimitse vastaanotettuja palvelupyyntöjä ei priorisoida, suosittelemme ottamaan puhelimitse yhteyttä mikäli ongelma on kriittinen tai mikäli asialla on muuten kiire. Myynnin tavoitat numerosta 09 31 581 020. Käytämme asiakkaan tunnistamiseen soittajan puhelinnumeroa, joten käytäthän puhelinnumeroa, jonka olet ilmoittanut meille tilauksen yhteydessä.


Sähköposti


Sähköposti on suosituin ja usein paras tapa lähettää palvelupyyntö. Mikäli asia koskee asiakkuuden- tai sopimuksen hallintaa tai laskutusta, lähetä palvelupyyntö osoitteeseen asiakaspalvelu@louhi.fi Mikäli tarvitset apua palvelun (esim webhotelli) käytössä tai siinä esiintyy virhe, lähetä palvelupyyntö osoitteeseen tuki@louhi.fi Myyntipalvelu palvelee osoitteessa: myynti@louhi.fi. Tunnistamme asiakkaamme lähettävän sähköpostiosoitteen perusteella, joten käytäthän osoitetta, jonka olet meille ilmoitanut tilauksen yhteydessä.


Chat


Chat on hyvä kanava kysyä nopeita kysymyksiä ja saada niihin myös nopeita vastauksia. Chattiin pääset painamalla www-sivuillamme Chat -ikonia:


Sosiaalinen media


Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä. Tietoturvasyistä emme kuitenkaan voi käsitellä kaikkia asioita julkisesti. Twitterin kautta voit kuitenkin lähestyä asiakaspalveluamme yksityisviestillä, jolloin asian käsittely helpottuu.

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.