Laskun maksaminen Louhi Konsoli -palvelun kautta

Muokattu: Pe, 14 Huhti, 2023 klo 4:52 PM





Tässä artikkelissa opastamme kuinka saat maksettua laskut Louhi Konsoli -palvelun kautta. Laskun maksuun tarvitset verkkopankkitunnukset. Maksaessasi laskun Louhi Konsoli -palvelun kautta suoritus näkyy meillä heti, jolloin saat heti käyttöösi tilaamasi palvelun. Verkkopankin kautta maksettaessa pankkiviive on 1-3 arkipäivää.





Kirjaudu sisään osoitteeseen kauppa.louhi.fi/console


Asiakkuuden omahallintapalvelun eli Louhi Konsolin tunnukset on toimitettu teille tilauksen / tilin luonnin yhteydessä. Unohtuneen salasanan palautus onnistuu etusivulta kohdasta 'unohtuiko salasana?'


Heti sisäänkirjautumisen jälkeen löydät etusivulta yhteenvedon avoimista laskuista. Voit klikata etusivulta kohdasta 'maksa nyt' tai Laskut-välilehteä.



Laskut-välilehdeltä löytyy jokaisen laskun vierestä 'Maksa'-painike, jota painamalla saat maksettua laskun.


'Lataa PDF' -toiminnolla saat ladattua laskun tietokoneellesi esimerkiksi yrityksesi kirjanpitoa varten.


Miinusmerkkinen lasku tarkoittaa, että lasku on hyvitetty meillä eli sitä ei ole enää mahdollista maksaa. Syynä voi olla esimerkiksi irtisanottu palvelu.


Seuraavaksi aukeaa näkymä, josta valitaan oma pankkipalveluntarjoaja. Käytämme maksunvälittäjänä Paytrail-nimistä palvelua, jolla maksusuoritus välittyy meille heti maksun jälkeen. Paytrail näkyy myös maksun saajana tiliotteellasi.


Seuraa järjestelmän ohjeita.



HUOM! selainta ei saa sulkea tai maksutapahtumasta poistua ennen kuin näet alla olevan ikkunan. Muuten maksu ei kirjaudu järjestelmäämme. Odotathan siis kärsivällisesti, että järjestelmä vie maksutapahtuman loppuun asti.


Saat sähköpostiisi vielä ilmoituksen, kun maksu on kirjautunut järjestelmäämme.














Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.