Louhen asiakaspalvelun on mahdollista joissain tapauksissa tarjota tukea etäyhteydellä. Mikäli Louhen tuki ehdottaa etäyhteyden muodostamista asian ratkaisemiseksi, noudata seuraavaa ohjetta.
Etäkäyttötuen salliminen omalla tietokoneella
Louhen asiakaspalvelu käyttää etäyhteyden muodostamiseen Chrome-etäkäyttöä, joka edellyttää Google -tunnusta (ilmainen Gmail-tunnus tai Google Workspace)
- Mene osoitteeseen https://remotedesktop.google.com/support/ ('Etäkäyttötuki')
- Klikkaa sinistä 'Luo koodi' -painiketta
- Kopioi koodi ja toimita se Louhen asiakaspalvelijalle yhteydenmuodostusta varten
Huomioitavaa etäkäyttötuesta
Etäyhteys muodostetaan asiakkaan koneelle vain, mikäli Louhen asiakaspalvelu näkee tämän erityisen tarpeelliseksi. Etäyhteyttä käytetään myös jossain tapauksissa erikseen laskutettavien palvelupyyntöjen toteutuksissa.